Vaše firma stojí na tom, že je svým klientům neustále na blízku. Jako advokát si nemůžete dovolit brát telefony jenom v běžné pracovní době od osmi hodin ráno do pěti hodin odpoledne. To byste si takříkajíc nevydělal ani na slanou vodu. S takovým advokátem by nikdo žádný spor určitě nevyhrál. Naopak, úspěch v tomto řemesle je postavený na rychlé, přesné a efektivní komunikaci, která probíhá právě, když její nejvíce potřeba. Klidně i ve dvě hodiny ráno, pakliže to Váš klient potřebuje. A zdaleka se nejedná o výjimečnou situaci.

Začněte komunikovat bez omezení

Dříve Vás od práce odváděla jedna nepříjemnost. Snažil jste se hlídat, na jaké číslo a jak dlouho telefonujete, abyste nemusel platit horentní sumy za telefon. Jistě, mohl byste je naúčtovat svým klientům, ale někteří z nich jsou rádi, že mají na advokátní výlohy. Vy si totiž, na rozdíl od mnoha kolegů z branže, nevybíráte klienty podle tloušťky jejich peněženky. Ale s levným voláním do všech sítí z mobilu, které jste si nedávno pořídil, už se můžete v klidu soustředit jen a pouze na svou práci.